Na 99,9% miałeś walniętą cewkę. Moja "laleczka" z tym samym silnikiem miała podobne objawy. Jak jechałem w nocy silnik nie równo pracował. Podczas parkowania zgasł w poprzek parkingu :/. Ponownie odpaliła, ale tylko na czas parkowania (pewnie nie chciała żeby właściciel się mordował o 24 w nocy). Po próbie ponownego odpalenia odmówiła posłuszeństwa. Sprawdzenie pompy, filtra węglowego paliwa, czyszczenie kopułki.... nic... No to hol do mechanika (żadnego palenia na pych, rozrząd na pasku i można przestawić). Koleś podpiął się VAG-iem, no i zonk. Mechanik do du... sam pokazywałem mu jak ma brykać po programie (miałem cykora żeby nic nie poprzestawiał). Powiedziałem mu, żeby nie trzymał na zapłonie za długo bo cewkę szlag trafi (koleś zrobił przy tym oczy jak 5PLN). Były 2 błędy, sondy lambda i kąta przepustnicy. Po wykasowaniu poczułem swąd palących przewodów no i masz Ci babo placek. Cewka wyparowała. Ale z dwojga złego doszliśmy do przyczyny usterki :d. Po wymianie cewki autko pali na 1/2 tyka
Nie jestem w stanie tak szybko puścić kluczyka. Pali jak dwie igły
no i wydaje mi się, że jest mocniejsze, trzyma obroty jak ta lala
Dodam jeszcze, że przed awarią musiałem ją lekko przytrzymać przy rozpalaniu no i czasem nie chciała ponownie wystartować.



Komentarz